اگر آدمها سر جای خود باشند 50 درصد از مشکلات جامعه حل می‌شود
طرفداران دکتر محسن رضایی
o آفاق را گرديده ام مهر بتان ورزيده ام .خوبان فراوان ديده ام اما تو چيز ديگري
خانه آرشیو عناوین مطالب وبلاگ RSS
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 166748
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

اسلایدشو

اسلایدر

اگر آدمها سر جای خود باشند 50 درصد از مشکلات جامعه حل می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "بعد از انتخابات دو نوع اعتراض خیابانی و قانونی صورت گرفت"، گفت: بر همین اساس شکایاتی از سوی هواداران من نیز اعلام شد که حق آنها دیدم به شکایات رسیدگی کنم تا در خیابانها همهمه نکنند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی افزود: شهرستان پرافتخار بروجرد که مانند یک نگینی در قلب زاگرس می‌درخشد هم در حماسه و علم و هم در تاریخ نقش بزرگی داشته است.

 

_MG_2867_resize.jpg

وی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله بروجردی در شرایط سختی اداره حوزه علمیه را بر عهده گرفت و توانست با موفقیت نهضت را به یک انقلاب بزرگ تبدیل کند و تحویل نسل جوان بدهد.

 

رضایی با بیان اینکه "کشور ما امروز در شرایط حساسی قرار دارد و بویژه در عرصه اقتصادی مشکلات زیادی ایجاد شده است"، افزود: بیکاری، بی‌ثباتی در بازار و طوفان کالاهای چینی که گوی تولید را از تولیدکنندگان داخلی ربوده و تولید را از دست بازار داخلی خارج کرده است و همچنین تحریم‌های داخلی که گاهی اوقات خودمان مسبب آن بوده‌ایم و سوء‌مدیریت‌هایی که مشاهده می‌شود، از مشکلاتی است که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم.

 

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم با نفی دیگران، خود را به اثبات برسانیم و در شرایط کنونی کشور، مرور مشکلات گذشته فقط اشکال تراشی به دنبال دارد. همه در دولتهای گذشته تلاش خود را کرده‌اند و البته نواقصی هم داشته‌اند و ما هم تلاش خواهیم کرد این نواقص را حل کنیم.

 

وی با بیان اینکه "بخشی از مشکلات جامعه، مشکلات فرهنگی است بطوریکه انگار داریم خودزنی می‌کنیم یا واقعا ضعف مدیریتی در کشور وجود دارد"، اظهار کرد: علاوه بر مشکلات فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی هم موجب شده است مشکلاتی پیش بیاید بطوریکه دادن 45 هزار تومان یارانه امروز برابر با 15 هزار تومان در زمان اردیبهشت سال گذشته و ارزش ریالی آن کاهش پیدا کرده است.

 

رضایی با اشاره به مشکل بیکاری اظهار کرد: جوانان ما با مدارک بالای تحصیلی بیکار هستند و بیکاری فشار سختی بر آنها وارد می‌کند. در کنار فشارهای اقتصادی و پایین آمدن ارزش ریالی، بداخلاقی‌هایی نیز در کشور وجود دارد و ارزشهای انقلابی، دینی و اخلاق هم کاهش پیدا کرده است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله‌ای است که باید در دولتهای آینده به آن توجه شود. دولت آینده باید اخلاق را به جامعه برگرداند و به وضعیت اقتصاد سر و سامان ببخشد. حل مشکلات و مسائل معیشتی مردم با شعار امکان‌پذیر نیست و ما امروز به راهکار نیاز داریم.

 

وی با طرح این پرسش که "چطور سرنوشت یک ملت را به دست کسانی دهیم که تخصص ندارند؟" تصریح کرد: اگر آدمها سر جای خود باشند 50 درصد از مشکلات جامعه حل می‌شود. باید یک دولت کارآفرین و متخصص روی کار بیاید؛ دولتی که هم مشکلات اقتصادی را حل کند و هم مسائل فرهنگی را پیش ببرد.

 

رضایی با بیان این اعتقاد که "جوانان ایران فرشتگان ملت ایران هستند اما امروز پر و بالشان بسته است و قدرت مانور ندارند"، گفت:‌ اگر این گره از بال آنها باز شود حتما گشایشی پیش می‌آید. اگر عرصه را برای جوانان مهیا کنیم و فرصت حضور جوانان را در همه عرصه‌ها فراهم آوریم، می‌توانیم با یک تیر دو

نشان بزنیم.

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب افزود: با ایجاد فرصت برای جوانان هم مشکلات فعلی حل می‌شود و هم جوان‌ها را برای آوردن به صحنه آماده کرده ومشکلات آینده را نیز حل می کنیم.

 

وی در ادامه در برابر پرسشی درباره ارسال یک نامه هشت ماده‌ای به وزارت کشور مبنی بر تخلافات انتخابات سال 88 پاسخ داد: بعد از انتخابات دو نوع اعتراض خیابانی و قانونی صورت گرفت. بر همین اساس شکایاتی از سوی هواداران من نیز اعلام شد که حق آنها دیدم به شکایات رسیدگی کنم تا در خیابانها همهمه نکنند. راهکارهای قانونی برای اعتراضات وجود داشت اما برخی از قانون استفاده نکردند.

 

رضایی همچنین با بیان اینکه "اختلافات قوای سه گانه بر اقشار ضعیف فشار وارد می‌کند"، ادامه داد: ما با وجود تفاوت زیادی که با دوستان داریم اما این تفاوت‌ها را به مناظره تبدیل نمی‌کنم. مناظره‌ها موجب تورم و بی ثباتی اقتصادی می شود و باید به این مناظره ها پایان داد چون ادامه این مناظره ها در آینده به اقشار ضعیف آسیب جدی وارد می کند.

 

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه درباره مساله سیاست خارجی گفت: در عرصه سیاست خارجی در چالش قرار گرفته‌ایم و کشورهای غربی و آمریکا از این موقعیت سوءاستفاده کرده و توانسته اند مشکلاتی را به وجود آورند. بدون اینکه ارزشهای انقلاب و منافع ملی خود را از دست بدهیم، باید موقعیت مناسبی را بوجود آوریم. ما اجازه نمی دهیم کشورهای غربی با هم علیه ما متحد شوند و سعی می کنیم اتحاد کشورهای غربی را بشکنیم.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه خود نسبت به آمریکا نیز اظهار کرد: آمریکا فعلا مانعی بر سر راه ایران است و باید از روی این دیوار پرش کنیم و نگذاریم این مانع باعث عدم پیشرفت ایران شود و در حال حاضر این مانع به عنوان تحریم اقتصادی را باید از بین برد. طرح اقتصادی را باید با بکارگیری یک دیپلماسی قوی و کارآمدی اقتصادی پیش ببریم بطوریکه کارآمدی اقتصادی زمینه‌ساز دیپلماسی قوی است که موجب می شود این تحریمها از سر راه ملت ایران برداشته شود.

 

رضایی با بیان اینکه "با ایالتی کردن اقتصادی تمام ظرفیتهای موجود در استانها فعال می‌شود"، افزود: با ایجاد فدرالیسم اقتصادی با هدف صاحب‌دار شدن اقتصاد کشور، رفع بیکاری و حفظ سرمایه های مالی و انسانی را خواهیم دید. من یارانه‌های نقدی را قطع نمی‌کنم اما روش پرداخت آنها را عوض خواهم کرد. علاوه بر 45 هزار تومان، مبلغ 65 هزار تومان در مرحله دوم محاسبه شده است که در مجموع مبلغ 110 هزار تومان ماهانه به هر نفر پرداخت می‌شود که این مبلغ ضد تورم و کنترل کننده تورم خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: با طراحی این فرمول توسعه تولید و اشتغال را در کشور فراهم کرده و اثر تورمی هم نخواهیم داشت. در کنار یارانه عمومی، یک یارانه سبز نیز به کشاورزان و تولیدکنندگان خواهیم داد که هر تولیدکننده می‌تواند تولید سنتی خود را به صنعتی تبدیل کند و این‌ها طبق محاسبات دقیق است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط مرتضی میرچولی | لینک ثابت |

آخرین مطالب:
  • » پیام تبریک دکتر محسن رضایی برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران
  • » فردا، کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی
  • » صفحه کلیپ های دکتر محسن رضایی در آپارات
  • » بعد از موذن زاده، بهمنی و ...، نوبت به محمود کریمی و سایرین رسید
  • » بیانیه جمعی از هنرمندان به حمایت از رضایی
  • » لیست حامیان مردمی دکتر رضایی برای شورای شهر
  • » نظرسنجی‌ها: اکثریت به محسن رضایی رای می دهند+نمودار
  • » حمایت خانواده شهید هزاوه ایلام از دکتر محسن رضایی
  • » حمایت رسمی بیماران تالاسمی خراسان رضوی از محسن رضایی
  • » حمایت انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران
  • » حمایت بانوان فعال اقتصادی از رضایی
  • » برنامه‌های رضایی برپایه نیاز مردم تنظیم شده است
  • » اعلام حمایت استقلالی ها از محسن رضایی
  • » حمایت نوه امام راحل از محسن رضایی
  • » بازتاب تصویری نشست خبری دکتر رضایی در سایر رسانه ها
  • » تعیین زمان برای حل مشکلات شعار پوپولیستی است/ به شرف رزمندگیم قسم،با مطالعه آمده ام
  • » سفره مردم و دولت باید یکی شود
  • » بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد
  • » با انتشار بیانیه ای توسط بیش از شش هزار از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اعلام شد
  • » باید زبان اقوام در دانشگاه‌ها تدریس شود